Přeposlat Škoda 130

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Škoda 130

Škoda 130

(12)

hodnotit

Po úspěšné éře vozů Škoda 120 přišla automobilka Škoda s novým vozem Škoda 130 což byl osobní automobil vyráběný Československou firmou AZNP Škoda Mladá Boleslav v letech 1984 až 1988. Škoda 130 přišla do výroby v srpnu 1984 jako modernizovaná verze modelů Škoda 105 a Škoda 120, které se vyráběly až do roku 1990. Motor měl 1289 cm³ a 58 koňských sil (typ Š 742.13). Škoda 130 byla k dispozici ve dvou provedeních - L a GL. Na základě modelu 130 byl vyroben sportovní model Škoda 130 Rapid.

více

Výrobce:

Škoda

Kategorie:

Sedan

Řada / podřada:

130

Články  |  Diskuze  |  Inzerce

 

Základní údaje Škoda 130

Srovnání s jinými automobily

V katalogu 10333 automobilů

1.
2.
3.

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Základní vlastnosti Škoda 130
Typ Sedan
Datum výroby -
Uvedení na trh 1983-12-01
Vyráběn v letech 1984 - 1988
Délka 4200 mm
Šířka 1610 mm
Výška 1400 mm
Cena -
Fyzické parametry Škoda 130
Pohotovostní hmotnost 915 kg
Hmot. bržděného přívěsu -
Užitečná hmotnost 400 kg
Počet dveří 4
Počet míst 5
Rozchod kol vpředu 1390 mm
Rozchod kol vzadu 1370 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Min. objem zavaz. prostoru 400 litrů
Max. objem zavaz. prostoru 400 litrů
Motor, výkon Škoda 130
Druh motoru řadový
Umístění motoru vzadu napříč
Příprava směsi karburátor
Přeplňování není
Poháněné nápravy zadní
Převodovka Manuální
Počet rychl. stupňů (man.) 5
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Zdvihový objem 1289 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 8
Točivý moment 94 Nm
Točivý moment 3250 otáčky/min
Výkon 43 kW
Výkon 58 koní
Výkon 5000 otáčky/min
Maximální rychlost 150 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 17.0 s
Posilovač řízení -
Pohonné hmoty Škoda 130
Druh paliva Natural 91
Objem nádrže 45 litrů
Spotřeba ve městě 8.9 litrů na 100 km
Spotřeba mimo město 5.8 litrů na 100 km
Spotřeba - kombinovaně 7.1 litrů na 100 km
Sériový rozměr pneu Škoda 130
Sériový rozměr pneu 165/65R 13 T
Brzdy Škoda 130
Přední brzdy kotoučové
Zadní brzdy bubnové
Standardní výbava Škoda 130
Interiér Otáčkoměr
Exteriér Zadní mlhovky, Dojezdové rezervní kolo
Asistenti -
Klimatizace není
Počet airbagů -

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Hodnocení Škoda 130

Hodnocení vozu Škoda 130

Celkem

hlasů: 12

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Nahlašte chybějící vlastnost

Chybí Vám u tohoto modelu vlastnost, kterou disponuje? Napište nám o ní. Děkujeme.

 

Diskuze Škoda 130

Diskuse ke 130


počet příspěvků: 5

aleš

23.07.2010 v 10:44

mám na Vás prosbu škoda 130(měl jsem 130GL) nikdy zadní stěrač neměla,Vaše stránky jsou pěkné a rád se naně dívám.zajímám se o auta.S pozdravem Aleš.Přejí Vám ať máte hodně čtenářů.

Odpovědět

Redakce

23.07.2010 v 10:56

Dobrý den, podle fotografií, které se dají najít na googlu, máte zřejmě pravdu, děkujeme za upozornění, opravíme.

Redakce

23.07.2010 v 10:56

Dobrý den, podle fotografií, které se dají najít na googlu, máte zřejmě pravdu, děkujeme za upozornění, opravíme.

Stod

24.01.2011 v 00:14

Dobrej,koukam ze tu mate psano jen o Skode 130 L a GL,a kde je psano o Skode 130 GLS??? mam ji dovezenou z Holandska a koukam ze tu o ni neni znamo,ani v knizkach o opravach,asi neni znamo o vsem co se kdy vyvazelo za auta. S pozdravem Stod :-) Mimochodem: spickove vozitko,motor slape jak hodinky,po mensich upravach parada,kopec nekopec.

Odpovědět

martin mykša

18.11.2014 v 18:27

Ani jedno z auto nebylo určeno k provozu na natural. Dřív byl NORMAL 80 a v době Š100- 130 to byl benzin SPECIÁL 91 A SUPER 96.Škoda 130 a Rapid 130 měli litinovou hlavu válců a k provozu potřebovali olovnatou přísadu. Při provozu na natural (po škončení výroby speciálu a supru se musela přidávat složka ochranujicí ventilová sedla)Samotný natural je poškozoval. V případě vozů škoda 135-136 L,GL,Gli,Ric byl provoz na natural možný u vozu ric gli nutný měli vstřikování bendix a katalizátor. tak si to opravte

Odpovědět

 

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.